Prasību administrēšana un klienta interešu aizsardzība
“Aon Baltic” pievērš īpašu uzmanību apdrošināto pasākumu nevainojamai administrēšanai — viena no jomām, kur apdrošināšanas brokera pievienotā vērtība ir acīmredzama. Šim nolūkam tika izveidota speciālistu komanda ar daudzu gadu pieredzi šajā jomā, un tika nodibināts prasību regulēšanas departaments. Tā galvenais uzdevums ir pārstāvēt klientu intereses, iestājoties apdrošināšanas gadījumam, lai samazinātu un vienkāršotu atlīdzību regulēšanas procedūru un paātrinātu apdrošināšanas izmaksu. Mūsu speciālisti pārstāv klientus, sazinoties gan ar apdrošināšanas kompāniju, gan ar citām kompetentām iestādēm (piemēram, policiju), kā arī, ja nepieciešams, ar tiesu vai šķīrējtiesu.